پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
نوشته شده در چهار شنبه 9 دی 1394
بازدید : 259
نویسنده : فرشته شکری

مدتی پیش در سایت مقالاتی را در زمینه ی بازاریابی اینترنتی ( نکات بازاریابی اینترنتی و بازاریابی ایمیل ) آموزش داده شد.همانطور که می دانید بازاریابی اینترنتی یکی ازکم هزینه ترین و در عین حال پربازده ترین روش ها در بازاریابی می باشد.در بازاریابی اینترنتی معمولا طراحی حرفه ای سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، ایمیل و ویدیو مارکتینگ موثر هستند.

در اینجا می خواهیم تا شما را با بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا آشنا کنیم.تجربه نشان داده که 80 درصد بازدیدکنندگان سایت ترجیح می دهند تا اطلاعات سایت را به صورت مقاله بخوانند و 70 درصد ازپاسخ دهندگان به تحقیق بیان کردند که بازاریابی با محتوا باعث می شود حس نزدیکی بیشتری نسبت به شرکت اسپانسر کننده داشته باشند، همین طور 60 درصد نیز بیان کرده بودند محتوای شرکت به آنها کمک می کند، تصمیم گیری بهتری در انتخاب محصول داشته باشد.

بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا

در روش بازاریابی اینترنتی غیر مستقیم با محتوا برای معرفی شرکت و یا محصول ، محصولات و کالاهای خود را به صورت مقاله معرفی می کنیم در این روش می توانید مقالاتی را ترتیب دهید و در قالب آن مقالات با مثال های زنده محصولات خود را معرفی کنید، نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که زبان ذهن ما زبان تمثیل و قصه هست و برای یادگیری تمثیل ها معجزه می کنند.حال به بیان روش های مهم در بازارابی غیرمستقیم می پردازیم.

√ تعیین اهداف خود و شناخت کامل بازار هدف و مشتریان: مطالب، تمامی متونی می باشند که در یک سایت یافت می شوند در این راستا متون وارد شده باید مناسب موضوع و هدف سایت باشد.

طراحی وب سایت به صورت محتوا محور: مطالب وارد شده در سایت باید به صورتی بشد که کاربر را جذب نماید تا کاربر به دنبال کردن سایت شما مشتاق شود.همچنین بروز رسانی سایت از عوامل مهم در جذب مشتری محسوب می شود برای اینکار بهتر است برنامه ریزی کنید و طبق برنامه یک روز از هفته را برای انتشار مطالب در نظر بگیرید . این کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان جدید متوجه منظم بودن سایت شما می شوند و بازدیدکنندگان قبلی هم طبق برنامه به سایت شما سر می زنند.

√ استفاده از تصاویر و ویدیوهای مناسب: سعی کنید برای مطالبی که وارد می کنید از عکسی مناسب برای نشان دادن مفهوم و کمک کردن در متن استفاده کنید .در این راستا سعی کنید فاصله ای را بین پاراگراف ها قرار دهید تا چشم بیننده را اذیت نکند .همچنین با قرار دادن ویدیوهای آموزشی در سایت خود و همچنین سایت های مانند یوتیوب و آپارات بازدیدکننده خود را افزایش دهید . آموزش تصویری هم باعث بهترشدن انتقال مطلب می شود.

√ برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایز: عرضه ی اطلاعات مهم و هچنین پیشنهاد تخفیف ویژه و شرکت در قرعه کشی می تواند انگیزه را در مشتری ایجاد کند و تاثیر مثبتی در بازاریابی ایمیل داشته باشد.شما نیز می توانید به حد وسع خودتان مسابقات و قرعه کشی هایی انجام دهید و با هدایای نفیس دیگران را به سمت برند خود جذب کنید.

√ همکاری با سایت های همکار و مرتبط: داشتن ارتباط با همکاران می تواند در مواقع لازم به ما کمک کند برای مثال اگر یکی از همکاران ما قصد داشته باشد، کارگاه آموزش طراحی سایت برگزار کند وب سایت ما خیلی هدفمند می تواند برای آن تبلیغات غیرمستقیم انجام دهد، او می بایست در قالب یک متن، کارگاه آموزشی خود را توضیح داده و در بخش اخبار یا مقالات وب سایت خود درج می نماییم، در این صورت مسلما او  نیز زمانی که ما یک آفر و یا پیشنهاد جدید داشته باشیم به کمک ما می آید. از آنجایی که در وب سایت های مرتبط بازار هدف ما وجود دارد این کار می تواند بازدهی بسیار زیادی برای ما داشته باشد.

با توجه به موارد ذکر شده و رعایت اصول بالا و همچنین ارائه محصولات و نمونه کارهای با کیفیت می توانید به پیشرفت بازاریابی و همچنین افزایش درآمد خود کمک کنید.




بازاریابی اینترنتی چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 6 دی 1394
بازدید : 255
نویسنده : فرشته شکری

بازاریابی همانگونه که از اسمش مشخص می باشد، پیدا کردن بازار هدف و مشتری می باشد.

در بازاریابی اینترنتی ما نمی توانیم مانند بازاریاب هایی که به مشتریان مراجعه می نمایند و توسط گفتار و رفتار خود مشتری را جذب می نمایند، عمل نماییم.

در بازار یابی اینترنتی مشتری با وب سایت ما در ارتباط می باشد و ارتباط ما از طریق مجازی با آنها برقرار می باشد. در بازاریابی اینترنتی ما باید بتوانیم با طراحی سایتی بهینه سازی شده و بهینه سازی سایت از لحاظ محتوا و سئو و طراحی قالبی گرافیکی و جذاب برای مشتری با مشتریان ارتباط برقرار کنیم.

همچنین برای معرفی وب سایت خود در بستر جهانی اینترنت، نیاز داریم که وب سایت ما توسط موتور های جست و جو، شناسایی شده باشد و نام و آرم تجاری و برند ما که نام وب سایت ما از آن گرفته شده است، در آن ثبت شده باشد.

ما با رعایت این نکات و مطالعه کامل مقالات بازریابی اینترنتی که در این بخش مطالعه می نمایید، می توانیم از طریق اینترنت بازریابی مفیدی برای وب سایت خود داشته باشیم.

در طراحی سایت خود باید توجه داشته باشیم که طراحی را به شرکت هایی که تجربه کافی در این زمینه دارند واگذار نماییم، تا وب سایت ما از لحاظ محتوا و سئو و هم از لحاظ ثبت در موتور های جست و جو در رتبه های اول قرار بگیرد. زیرا قطعا این کار باعث خواهد شد که ما بازار هدف خود را پیدا کنیم و به بهینه سازی سایت خود رسیده باشیم. یکی از شرکت های طراحی سایت که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است، شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا می باشد، که هم اکنون بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت در رتبه های اول موتور های جست و جو که سر آمد آنها موتور جست و جو google می باشد، قرار دارند.

می توانید به نمونه وب سایت های طراحی شده این شرکت با کلیک در اینجا مراجعه نمایید و نام شرکت ها و زمینه کاری آنها را در موتور جست و جوگر گوگل سرچ نمایید تا رتبه آنها را در لیست پیدا شده ببینید. ضمنا لیست رتبه تعدادی از وب سایت های طراحی شده را با کلیک در اینجا تماشا نمایید.

مثلا کلمه دوربین مدار بسته را سرچ نمایید و اولین سایت پیدا شده در این زمینه با آدرس i-cctv.ir را پیدا خواهید کرد که از نمونه سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.




راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
نوشته شده در یک شنبه 6 دی 1394
بازدید : 253
نویسنده : فرشته شکری

راز بدست آوردن درآمد در تجارت الکترونیک و بازاریابی موفق در اینترنت یک عمل می باشد:

هنر تبدیل کردن بازدید کنندگان وب سایت به خریدار

بهترین و مفید ترین بازریابی که ما جدا از تبلیغات می توانیم  انجام می دهیم، جلب نظر بازدید کنندگان خود وب سایت مان برای خرید محصولات و یا دریافت خدمات از ما  می باشد.

ما می توانیم با طراحی سایت مناسب و گرافیک جذاب و همچنین توضیحات کافی در مورد محصولات خوب و جلب نظر اعتماد مشتری، مثلا با دریافت e نماد می توانیم بازدید کنندگان را تبدیل به مشتریان خود نماییم.

راز درآمد فوق العاده در اینترنت

برای افزایش فروش بهتر است از هم اکنون شروع نماییم.

نیاز به دانستن مطالب زیادی نداریم.

مطالب درآمد زایی از سایت را در این بخش مطالعه نمایید.

مطالب بهینه سازی سایت را نیز مطالعه نمایید.

حال فقط کافی ست اقدام به راه اندازی وب سایت و طراحی سایت در زمینه کاری دلخواه تان را شروع نمایید، و از آن کسب درآمد کنید.

البته برای آشنایی کامل با تجارت الکترونیک و مواردی که باید رعایت نماید، سفارش می کنم بخش مقالات تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتری و مطالب این بخش یعنی بازاریابی اینترنتی را به طور کامل مطالعه نمایید.

هدف ما از به اشتراک گذاشتن این مطالب با شما دوستان، پیشرفت و آگاهی مناسب شماست. شاید خیلی از همکاران از ارائه این مطالب به خاطر ایجاد رقیب برایشان خودداری کنند، اما ما از داشتن رقیب برای پیشرفت استقبال خواهیم کرد. زیرا باعث پیشرفت هر دو طرف خواهد شد.

لطفا شما نیز مطالب خود را با ما از طریق بخش نظرات و ایمیل به اشتراک بگذارید.




قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 30 آذر 1394
بازدید : 260
نویسنده : فرشته شکری

همانگونه که در تعریف بازاریابی اینترنتی عنوان کردیم، بازاریابی اینترنتی دانستن راز کسب درآمد و جلب نظر مشتری و پیدا کردن بازار هدف برای محصولات از طریق وب سایت می باشد. در این راه ما باید قواعد و راهکار ها و تجربیات گذشته  را برای داشتن یک عملکرد خوب بدانیم و مطالعه کرده باشیم.

مثلا ما باید هنر این را داشته باشیم که از طریق وب سایت و دریافت نظرات و نظر سنجی سلیقه مردم را بتوانیم شناسایی کنیم؛ و یا هنر این را داشته باشیم که بتوانیم محصولات خود را به طوری در وب سایت خود معرفی کنیم که انگار ما عرضه کننده بهترین محصول در این زمینه می باشیم.

همیشه باید در تبلیغات خود بر ارزش کالای تاکید داشته باشیم، نه قیمت کالای خود؛ زیرا بسیاری از مشتریان به دنبال کیفیت کالا می باشند.

در طراحی سایت خود مهمترین نکته ایی که ما را در شناسایی نیاز های بازار کمک می کند و همچنین ارتباطات ما را با مشتریان ببیشتر خواهد کرد، ایجاد صفحات نظرات است، صفحات نظراتی که حتما در ثبت آن مشتری ایمیل و یا شماره تلفنی ثبت نماید، تا به کمک ثبت این مشخصات بتوانیم در آینده محصولات خود را هدفمند و به مشتریان علاقمند آن محصول، معرفی و تبلیغ نماییم.

تمام این هنرها و راهکارها در ده قاعده کلی عنوان می شود.

این قواعد عبارتند از:

  1. تاکید داشتن بر ارزش کالا نه قیمت.
  2. رفتاری حرفه ای  لازمه ی موفیقت می باشد.
  3. گستردگی تبلیغ را کنار گذاشته و به دنبال تبلغ هدفمند بر روی بازار خاص محصولات خود باشیم ( مسلسل را کنار گذاشته و با یک سلاح دوربین دار، مشتریان خود را هدف بگیریم).
  4. وب سایت خود را در زمینه ابزار بازاریابی مسلح نماییم ( بخش ثبت نظرات، ثبت مشخصات کاربران و شماره تماس و ایمیل آنها هنگام خرید و بازدید).
  5. فقط در وب سایت بدنبال معرفی و تبلیغ محصولات نباشیم، باید قسمتی برای اعلام نظرهای و حرف های آزادانه مشتریان در طراحی سایت خود، ایجاد نماییم.
  6. در بازاریابی خود شناخت و دانایی داشته باشیم ( یعنی ابتدا اول شرکت و سازمان خود و محصولات تولید شده و ارائه شده خود را بشناسیم، سپس نسبت به خریداران نیز قبل از معامله و حتی قبل از معرفی محصولات شناخت پیدا نماییم).
  7. برای کار خود چشم انداز و هدف داشته باشیم.
  8. توانای ارتباط با مشتری و مصرف کننده را در وب سایت مثلا با ابزار چت آنلاین، ایجاد نماییم.
  9. ذهنیت مشتریان را نسبت به محصولات خود، ذهنیت مثبت نماییم؛ نه اینکه بخواهیم به طور گسترده محصولات را معرفی نماییم.
  10. و در آخر مهمترین نکته ایی که باید بدانیم این است که، فروش آغاز راه است و نه پایان آن ( صرفا کار ما با فروش به پایان نمی رسد، ما می توانیم آن مشتری را تا آخر راه مشتری خود نماییم و همچنین می توانیم با ایجاد تماس با او و پرسیدن رضایتمندی او از محصول، مشتری را به خود جذب و او را تبدیل به تابلو و بیلبوردی تبلیغاتی برای محصولات خود نماییم).

 ضمنا تمام این نکات به این بستگی دارد که ابتدا در طراحی سایت خود تمام موارد بهینه سازی سایت را رعایت کرده ایم یا نه! پس از شما میخواهم مطالب بهینه سازی سایت را ابتدا مطالعه نمایید و سپس با قواعد عنوان شده به دنبال رونق بخشیدن به کسب و کار خود باشیم.




چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
نوشته شده در دو شنبه 30 آذر 1394
بازدید : 268
نویسنده : فرشته شکری

برای این امر ابتدا باید علم این را داشته باشیم که در طراحی سایت خود روش هایی را به کار ببریم که باعث جذب مخاطبان بیشتر شود؛ البته نکته مهم در جذب مخاطب این می باشد که باید مخاطبان و بازدید کنندگان وب سایت دلیل بازدیدشان از وب سایت ما، برای کسب اطلاعات در زمینه محصولات و خدمات شرکت ما باشد، زیرا بازدید کننده های که فقط یکبار وب سایت ما را بازدید کنند زیاد برای ما موثر نخواهند بود؛ چون هدفی غیر از بازدید از وب سایت ما را داشتند.

پس باید روش های بهینه سازی سایت قبل و بعد از طراحی آشنا باشیم. بهترین کار در این زمینه سپردن کار طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت با تجربه از جمله شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا می باشد.

روش کار به این صورت است :

ابتدا ما باید یک دامنه و آدرس اینترنتی که در بحث دامنه (Domian ) با آن آشنا شدیم، ثبت نماییم که با نام شرکت همخوانی داشته باشد و خلاصه ای مناسب و نامی با آهنگ که در ذهن ماندگار باشد.

سپس باید محلی برای ذخیره اطلاعات در فضای وب که در بحث میزبان وب ( host) با آن آشنا شدیم، ایجاد نماییم.

در مرحله بعد باید به سراغ طراحی سایت زیبا با قالب گرافیکی مناسب و جذاب برویم، زیرا وب سایت در نمای اول حکم ویترین شرکت ما را دارد. و البته تمام نکات بهینه سازی سایت را در طراحی آن رعایت نماییم.

حالا باید محتوای که قرار است به مشتری ارائه شود در وب سایت به صورت روزانه ثبت نماییم. مهمترین نکته در ثبت محتوای وب سایت، ثبت کلماتی می باشد که زمینه کاری ما حول آن کلمات می چرخد. در مبحث بهینه سازی سایت می توانیم با این موارد آشنا شویم. در بهینه سازی سایت هم طراحی مناسب نیاز می باشد و هم  محتوای مناسب، به این بحث سئو نیز گفته می شود.

بعد از انجام دادن این سه مرحله باید بتوانیم توسط تبلیغات و محتوا و دریافت اعلائم و نشانه های معتبر مانند e نماد (ای نماد) اعتماد مشتریان خود را جلب نماییم.

نکته بعد ایجاد یک راه آسان برای پرداخت الکترونیک می باشد، این کار نیز می تواند تاثیر زیادی در انتخاب وب سایت ما به عنوان فروشگاه اینترنتی برای مشتریان باشد.

در آخر هم باید بتوانیم تبلیغات خود را در بیشترین حد ممکن در سراسر جهان انجام دهیم و نام برند و شرکت خود را از طریق نت جهانی کنیم. زیرا تجارت الکترونیک دیگر محدودیت جغرافیایی ندارد و بازار ما می تواند جهانی باشد. گرچه برای این امر باید زیرساخت ها آن را نیز دارا باشیم و شرکت دارای امور بین الملل و متخصصان ارتباطات خارجی باشد. همچنین محصولات ما نیز باید توانایی جهانی شدن را نیز داشته باشد. 




مزیت های برند سازی چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 17 آذر 1394
بازدید : 260
نویسنده : فرشته شکری

اگر ما برای نشان تجاری خود بتوانیم برند سازی انجام بدهیم و برند شرکت ما در ذهن مردم ماندگار شود مزیت های فراوانی خواهد داشت. مهمترین آن این می باشد که شرکت ما مشتریان وفادار خود را پیدا می نماید و خود آنها برای شرکت ما نماد تبلیغات خواهد شد.

مزیت برند سازی

در اینجا 5 مزیت عمده برند سازی را برای شما عنوان می نمایم :

  • اعتبار شما را تایید نموده و افزایش می دهد: داشتن یک نام تجاری که برند سازی شده است خود دلیل اعتبار برای شرکت ما می باشد.
  • برند باعث می شود مشتریان به راحتی شما را تایید کرده و محصولات شما را خریداری نمایند.
  • تعداد مشتریان وفا دار به شما را افزایش می دهد.
  • باعث ایجاد شناخت در بین مشتریان شده و ارتباط حتی عاطفی بین شرکت شما و محصولات شما با آنها برقرار خواهد شد.
  • پیام و شعار شما را به خوبی در بین مخاطبان انتقال خواهد داد.

در طراحی سایت های خود برای انتخاب نام دامنه و نام وب سایت خود می توانیم با نکات برند سازی  و همچنین بهینه سازی سایت، نامی انتخاب نماییم که در آینده ای نزدیک بر سر زبان ها خواهد افتاد.

کافی ست برای بهترین بودن فقط از امروز شروع نماییم. زیگ زیگلار




کمپین برند سازی چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 17 آذر 1394
بازدید : 255
نویسنده : فرشته شکری

در دنیای بازاریابی اینترنتی و بازاریابی جهانی، برای شرکت های معتبر و شرکت های جهانی هدف فقط جذب مشتری برای یک فروش نمی باشد. امروزه شرکت های معتبر به دنبال بدست آوردن مشتریان و مخاطبان وفادار می باشند. مشتریانی که بعد از خرید از ما برای خرید های دوباره و خدمات کالای خریداری شده، فقط و فقط به طرف شرکت ما جذب شوند.

برای این کار افراد متخصصی در کنار هم جمع شدند تا بتوانند مسائل مربوط به جذب و حفظ مشتری را در کنار شرکت ها مطالعه، و راهکارهای مناسب ارائه دهند.

یکی از راهکارهای که این متخصصان به آن رسیده اند، که در جذب مخاطبان و جذب مخاطبان وفا دار بسیار تاثیر گذار است، برند سازی می باشد.

برای این منظور و برای اینکه بتوانیم یک نام را به عنوان برند در جهان معرفی کنیم، جامعه از متخصصان بازاریاب و متخصصان علوم مختلف در کنار هم جمع شده اند که به این جمع و این شرکت به وجود آمده، کمپین برند سازی می گویند.

متخصصانی گوناگونی در این کمپین برند سازی در کنار هم جمع شده اند، از جمله متخصصان زبان ها و گویش های مختلف جهان، که حتی بر روی تلفظ یک نام و یک برند کار می کنند که در تمام زبان های زنده ی دنیا یکسان باشد. متخصصانی بر روی تاثیر جلوه تصویری یک برند مطالعه انجام می دهند، تا تاثیر گذار ترین شکل و آرم را برای ما بسازند.

تمام این فعالیت ها در کمپین های برند سازی انجام می شود تا یک برند به وجود آید. 

در جهان ارتباطات امروز طراحی سایت ها کمک شایانی در زمینه برند سازی و جذب مخاطبان به ما کرده است، که ما از طریق وب سایت خود و طراحی سایتی که در آن اصول بهینه سازی سایت رعایت شده است می توانیم به معرفی برند خود در جهان به موفقیت دست پیدا نماییم.




بازدید : 245
نویسنده : فرشته شکری

Content Marketing یا بازاریابی از طریق محتوا یکی از جدیدترین روش های برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان است. برخی از برندها به جای آن که برای نمایش تبلیغات خود در سایت های اینترنتی دیگر هزینه کنند به بازاریابی محتوا رو آورده اند. بودجه ای که برای ساخت و نمایش تبلیغات اینترنتی اختصاص دهده بودند را صرف ساخت و طراحی سایت کرده و عده ای را برای جمع آوری مقالات ویا استخدام متخصص برای پاسخگویی به مشتریان می کنند.

بازاریابی محتوا چیست؟

یعنی ساخت و انتشار انواع گوناگون محتوایی مانند محتوای متنی، تصویری و یا ویدئویی مرتبط با حوزی فعالیت به منظور جذب، تصاحب و درگیرنمودن جامعه با هدف خلق ارزش از جامعه.

شما هم اکنون در بازاریابی محتوایی شرکت طرح و پردازش مبنا قرار گرفته اید! به عبارت دیگر شرکت طراحی سایت مبنا تلاش کرده است با تولید محتوای با ارزش و مرتبط به سایت و طراحی سایت با طراحان سایت و وب سایت نویسان جامعه ارتباط موثری برقرار کند و این یک نمونه ی دقیقی از بازاریابی محتوا است.

اگر زمینه ی فعالیت شما در زمینه ی طراحی سایت است شما نباید در زمینه ی هنرهای رزمی محتوا تولید کنید. چرا که هیچ ربطی به هم ندارند و تمام هزینه ای که برای بازاریابی محتوا کرده اید بدون هیچ ثمره مثبتی از بین خواهد رفت.

برند همراه اول سایتی برای خود راه اندازی کرده و در حوزه ی فعالیت خود محتوا تولید می کند. به این ترتیب جدا از آن که اشتغال زایی شده تعداد مطالب بیشتری به نام همراه اول در اینترنت پخش می شود.

وب سایت ninisite نیز مثال دیگری از بارزاریابی محتوا است. در این سایت بخوبی از این بازاریابی استفاده کرده اند و مادران وپداران می توانند از آن ها بهره ببرند. در این سایت قسمت هایی برای تبادل نظر، پرسش و پاسخ و کلوب وجود دارد که بسیاری از کاربران می توانند پاسخ و نیاز های خود را در همین کلوب و پرسش و پاسخ بدست بیاورند.

سایت دیگر کلوپ مشتریان سایت شرکت ویتانا است. این سایت به غیر از تولید محتوا به پرسش و پاسخ می پردازد. مادرها سوالات خود را مطرح می کنند و متخصصین به آن ها پاسخ می دهند. از طرفی برای نام متخصصین بر سر زبان ها می افتد و بر تعداد مراجعه کنندگانشان اثر مثبت خواهد داشت.

از جمله شرکت های دیگر که از این تکنیک استفاده می کنند شرکت ماکروسافت است این شرکت بخش قابل توجهی از بودجه بازاریابی و تبلیغات خود را صرف این شیوه ی نوین می کند.

 

5 نکته برای شروع بازاریابی محتوا

1.شروع ابزاریابی با محتوا: نقطه ی شروع وب سایت خودتان است. وب سایت هر شرکتی مکانی است که مشتریان بار ی جستجو اطلاعات به آن مراجعه می کنند. پس از کامل بودن اطلاعات مطمئن شوید.

2.اطلاعاتی را تولید کنید که پوشش عمومی داشته باشد: بهتر است برای خریدن زمان از بانک اطلاعاتی و یا کتابخانه مقلات آموزشی و پژوهشی استفاده کنید. در هنگام ویرایش و تدوین نیاز های مشتریان را مد نظر داشته باشید. و قسمت هایی را که مشتری را از خرید منصرف می کند را پاک کنید.

3.تدوین سوالات و پاسخ ها برای ایده سازی محتوا:در بازاریابی محتوا باید به مشتری بینش و اطلاعاتی را که نیاز دارند عرضه کنیم. بطور مثال شرکت طراحی سایت مبنا با بارگذاری مقاله ها و ویدئو ها برنامه نویسیHTML آموزش می دهد.

4.برای بازاریابی محتوا اول یک وب سایت و سپس یک وبلاگ ایجاد کنید: پس از تولید محتوا وبلاگ نویسی را آغاز کنید. برای بازاریابی محتوا شما باید از SEO استفاده کنید و وبلاگ را بر روی سایت میزبانی کنید. بطور منظم سایت شما باید به روز شود تا برای کاربران و مشتریان مطالب تازه برای مطالعه وجود داشته باشد. لینک وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

5.به اصول گرامری و تلفظی دقت کنید: محتوا باید دارای ادبیات صحیح و دارای ساختار و ویرایش مناسب، خوانا و گویا باشد. غلط تایپی و گرامر ضعبف مخاطبان را از خواندن باز می دارد.




انواع برند سازی را نام ببرید؟
نوشته شده در یک شنبه 15 آذر 1394
بازدید : 247
نویسنده : فرشته شکری

برای برند سازی امروزه دسته بندی های مختلفی ارائه کرده اند، که معتبر ترین دسته بندی برند سازی عبارت است از :

  1. برند سازی دیجیتال: مهمترین نوع از برند سازی می باشد که می توانیم از طریق طراحی سایت به این هدف برسیم. البته باید طراحی سایت ما به گونه ای باشد که تمام روش های بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. وگرنه موتور های جست و جو نمی توانند ما را شناسایی نمایند. علم طراحی سایت امروزه کمک بزرگی به ما در تجارت الکترونیک و جذب مخاطب و مشتری نموده است، همچنین توانسته با استفاده از گستره ی زیاد مخاطبانش کمک بزرگی به کمپین برند سازی، در ایجاد یک برند نماید.
  2. برند سازی از طریق مشارکت : که می توانیم با مشارکت با برند های بزرگ و قدیمی به هدف برند سازی برای شرکت خود دست یابیم.
  3. برند سازی کشوری: در این نوع برند سازی هدف جذب توریست برای یک کشور می باشد. به معنای عام تر می توانیم بگوییم برند کردن نام یک کشور در یک زمینه ی خاص، مثلا نام کشور ایتالیا را همگان در جهان امروز با آثار هنری هنرمنداش می شناسند، و یا کشور عزیزمان ایران را با بناهای تاریخی فراوان خود در جهان می شناسند.
  4. برند سازی شخصی: در این برند سازی یک فرد و شخص را به عنوان یک چهره ی شاخص در زمینه فعالیت خود شناخته خواهد شد، مثلا بازیگری و تخصص علمی و... ، که این کار باعث ایجاد شهرت برای فرد و جذب مخاطب و مشتری بیشتر برای فعالیت او نیز خواهد شد
  5. برند سازی علّی: برند سازی برای موسساتی می باشد که منجر به اعمال خیر خواهانه می شود، مثل موسسه محک که امروزه در بسیاری از نقاط سطح شهر نام آن را شنده ایم و به انجام امور خیر خواهانه می پردازد.



مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
نوشته شده در دو شنبه 9 آذر 1394
بازدید : 250
نویسنده : فرشته شکری

دو راه افزایش ترافیک سایت داریم:

 تبلیغات و دیگری تولید محتوا می باشد که هر کدام هزینه ی مختلفی دارند. در این مطلب هزینه ی این دو روش را بررسی می کنیم.

اکثر افراد تمایل دارند به صورت قدیمی و سنتی تبلیغات خود را انجام دهند چرا که از بازاریابی درون گرا هیچ آگاهی ندارند. هنگامی که شما بر روی تبلیغی کلیک می کنید و به صفحه ی پیوندها وصل می شوید نمره کیفیت کاهش می یابد. نمره کیفیت مضربی از 10 است که بر اساس ارتباط کلید واژه های انتخابی صفحه فرود، تعداد دفعات کلیک بر روی متن تبلیغ و ...است تعیین می شود و بر هزینه های تبلیغی گوگل تاثیر می گذارد.

 

حال هزینه تبلیغات گوگل را با تولید محتوا مقایسه می کنیم:

برای مثال هر مطلب تخصصی تولید شده برای شما 75000 تومان باشد. اگر خواهان تبلیغات در گوگل هستید برای هر کلیک باید 50 سنت پرداخت نمایید. با فرض اینکه قیمت دلار 3000 تومان باشد به ازای هر کلیک 1500 تمام برای شما هزینه ایجاد می کند بطور ساده تر به مقدار 75000 تومان در گوگل تبلیغلات انجام دهید فقط 50 کلیک رای شما ثبت خواهد شد.به نظر شما آیا متن تبلیغی ایجاد شده برای وبلاگ ویا سایت شما و اشتراک آن در شبکه های اجتماعی کمتر از 50 کلیک برای شما به همراه خواهد داشت؟

مسلما تعداد کلیک در بازاریابی محتوا بیشر خواهد بود چرا که متن در وبلاگ باقی خواهند ماند و تاریخ انقضا ندارد و مدام در گوگل جستجو و یافت می شود و کاربران با کلیک بر روی آن وارد سایت شما می شوند.




تعداد صفحات : 27