پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روش های خلق مشتریان وفادار
نوشته شده در سه شنبه 19 آبان 1394
بازدید : 247
نویسنده : فرشته شکری

AdministratorfilesUploadFileprospects-reaching-tips_bloggodown.jpg

برای خلق مشتریان وفادار همواره سعی بر برآورده کردن انتظارات و خواسته های آنها داشت. هرچه رضایت مشتری بیشتر باشد به همان اندازه وفاداری آن مشتری  به کسب و کار شما بالا می رود. وقتی شما اولین فروش را انجام می دهید مشتری تا حدودی به شما اعتماد می کند و از این به بعد وظیفه شما شروع می شود هر چه میزان رضایت مشتری از شما بالا برود باعث می شود تعداد معاملات و همچنین مبالغ خرید از شما بالا برود.

این سوال برای ما پیش می آید که ما چه نیازی به مشتریان وفادار داریم؟

رضایت مشتریان تعیین کننده میزان فروش و خدمات ماست ، در واقع هدف ما باید همواره خلق مشتریان وفادار باشد تا آنها به هیچ وجه به دمبال رقبا ما نروند و همیشه به ما وفادار باشند.

چند نکته برای وفادار کردن مشتریان:

اول اینکه به مشتریان خود احترام بگذارید بعد از خرید آنها را به حال خود رها نکنید و با آنها تماس بگیرید و ضمن تشکر از خرید یا گرفتن خدمات در مورد میزان رضایت مندیشان نصبت به محصول خود سوال نمایید و نقاط ضعف و قوت آن را بپرسید از آنها بخواهید از 1 تا 20 به شرکت شما نمره بدهند با این کار متوجه می شوید که مشتریان چه رتبه ای به شرکت شما می دهند و همواره سعی کنید رتبه خود را به 20 برسانید.

بهترین مشاور شما مشتری شماست که بدون هیچ هزینه ای بهترین راه کاربرای بهتر شدن کسب و کار شما را به شما می دهد. هیچکسی بهتر از خود مشتری از خواسته ها ، مشکلات و احساس خود خبر ندارد پس با آنها صحبت کنید و خوب به حرفهای آنها گوش کنید.

مشتریان با هم متفاوت هستند و نیازهای آنها نیز با هم متفاوت است به همین دلیل لازم است به هر مشتری متناسب با روحیات آن خدمات عرضه شود تا رضایت کامل آن جذب شود.این نکته بسیار در رونق کسب و کار شما اهمیت دارد.

شما برای وفادار کردن مشتری نصبت به خود باید یک طرح جامع تهیه نماید که اول در آن تصمیم بگیرید در کسب و کار خود چه هدفی دارید و در گام بعدی به دنبال کشف نیازهای پنهان و آشکار مشتری باشیم و مشتری خود را کاملآ بشناسید و در گام سوم به دنبال ثبات کیفیت محصولات و خدمات خود به مشتری باشید.

برخی از شرکتها گمان می کنند به دلیل اینکه کسی مشتری دائمی آنهاست برای همیشه به آنها وفادار می ماند و هر محصولی که عرضه کنند را خریداری می نماید ولی این فکر اشتباه است زیرا این مشتری با دیدن محصول با کیفیت تر و با قیمت مناسب تر به طرف آن محصول جذب می شود پس اگرمی خواهید مشتری فقط از شما خدمات بگیرد می بایست همیشه محصول مناسب با قیمت موجهی به آن عرضه گردد.

وقتی که مشتریان کسب و کاری را باور کنند و به خرید کالا و خدمات ، رفتار و منش کارمندان و خدمات رسانی آنها ایمان بیاورند به کسبو کار وفادار خواهند ماند.

یکی از مهمترین عوامل وفادار کردن مشتریان این است که کار و خدمات خود را کامل و بدون نقص انجام دهیم. این را بدانید سکوت مشتری به معنا رضایت از شما نیست و مشتریان شاکی همیشه بهترین دوست شما هستند به صحبت آنها گوش کنید و از تصویر ذهنی و احساس آنها نصبت به کسب و کار خود مطلع شوید ، در این صورت با انجام تغییراتی در کسب و کار خود می توان رضایت آنها را جلب کرد و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل نمود.

ثبات در جذب مشتریان وفادار در کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره باید به دنبال ساختن این مشتریان باشیم و هیچگاه مشتریان خود را دسته کم نگیریم ، هرگاه قول انجام کاری یا خدماتی را به آنها می دهیم حتمآ به قول خود پایبند باشیم.

همیشه در ارائه خدمات خود به مشتریان ثبات داشته باشید و با دادن وعده های بی مورد در ابتدای کار که نمی توانید آنها را عملی کنید اعتماد مشتری را از خود سلب ننمایید.

به صورت خلاصه برای ساخت مشتری های وفادار ابتدا باید با آنها ارتباط مستقیم داشته باشیم و تصویر ذهنی آنها را نسبت به کسب و کار خود بدانیم و به آنها اهمیت بدهیم و صدای مشتری را بشنویم و شروع به برآورده کردن نیاز مشتریان بکنیم و همچنین همیشه در کار خود ثبات داشته باشیم و روز به روز به کیفیت خدمات خود بیفزاییم.




روش های نوین بازاریابی وافزایش فروش
نوشته شده در یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 239
نویسنده : فرشته شکری

با رشد تکنولوژی و صنعت ، تبلیغات و بازاریابی نیز تحت تاثیر این رشد سریع  و چشمگیر قرار گرفته و روش های سنتی پاسخگوی  نیاز فروشندگان و همینطور خریداران نیست. بالطبع همروند و همجهت بودن با این رشد و پیشرفت علاوه بر کاهش زمان دستیابی به هدف به افزایش کیفیت هدف نیز منجر می شود.هدف برای مشتری ، محصول یا خدمات است و همینطور برای خریدار فروش بیشتر که بازاریابی نوین آن را در حداقل زمان وبا کیفیت بالا فراهم می کند .

Administrator\files\UploadFile\Untitled-2.gif

با توجه به اهمیت بازاریابی نوین شرکت طرح وپردازش مبنا راهکارهایی را ارائه میکند که پیشنهاد می شود برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب  مد نظر قرار دهید .

  • هرگز از روش های شرکت های دیگر و یا رقبا برای بازاریابی محصول خود استفاده نکنید سعی کنید مطالعه و بررسی  لازم را انجام دهید و از راهکارهای چندگانه و ترکیبی استفاده کنید.تبلیغات سایت ها و محیط مجازی ، کتاب ها و مجلات ، رسانه ها ، همه و همه  شما را به راهی منحصر بفرد هدایت خواهد کرد.
  • استفاده از سایت های تخفیف گروهی و معرفی محصول با تخفیف مشتریان بیشتری را روانه محصول شما میکند.
  • خریدار باید مطمئن باشد که محصول همان خواسته و نیازمد نظرش است و در مقابل محصولات مشابه بهترین خرید را انجام میدهد.به خریدار اطمینان دهید و سعی کنید اعتمادش را جلب کنید.به او اطمینان دهید خرید اینترنتی با امن ترین سرور ها انجام شده و خدمات پشتیبانی همیشه در دسترس آنهاست.
  • استفاده از تجربه کاربران دیگر که مصرف کننده محصول بوده ند و از خرید خود راضی بوده اند تاثیر زیادی بر افکار عمومی خواهد داشت.خصوصا اینکه به نوعی تبلیغ غیر مستقم محصول و از زبان دیگران ااست و نه شما.
  • همواره سایت و تبلیغات آن را به روز کنید تا مشتریان با صفحات تکراری مواجه نشوند.
  • مشتری باید قبل از خرید کاملا آگاه و مطلع باشد.اطلاعات کافی و جزییات محصول را در اختیار مشتری قرار دهید وتاکید میکنیم در معرفی محصول صادق و روراست باشید چون به قول معروف مشتری دائم شما خواهد بود و در غیراینصورت با ارائه تعریف های دروغین از محصول محکم ترین ضربه را به محصول و شرکت تان در بازارخواهید زد.
  • هرگز خریداران را تحت فشار قرار ندهید و محصول را به آنان تحمیل نکنید.
  • سعی کنید تا حد ممکن خریدار را بشناسید .نقاط قوت و ضعفش را مدنظر قراربدهید و از آنها در جهت  ترغیب مشتری به سمت محصول استفاده کنید.
  • در انتخاب کلمات خود دقت کنید.تلاش کنید فاصله و وقفه ای بین کلامتان نیفتد و کاملا مسلط  به معرفی محصول بپردازید.کوچکترین وقفه ای به ایجاد حس منفی در خریدار منجر می شود.
  • شرکت طراحی سایت مبنا پیشنهاد میکند زمانیکه مشتریان برای پشتیبانی خدمات تماس میگیرند فرصت را مغتنم بشمارید وبجای پخش موسیقی های جذاب! محصولات خود را معرفی کنید .



بازاریابی محتوایی یا Content marketing چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 253
نویسنده : فرشته شکری

Administrator\files\UploadFile\Content Marketing.jpg

بازاریابی محتوا همانطور که از اسمش پیداست به این معنی است که با تولید محتوای خوب و ارزشمند مشتریان را تشویق به خرید از یک برند کنید در واقع یعنی شما محتوایی تولید کنید که علاوه بر مفید بودن منجر به افزایش فروش شما گردد.

اولین و مهمترین موضوع در زمینه بازاریابی محتوا خلاقیت شما در ارائه مطلب می باشد.یعنی با پرهیز از دروغ و اطلاعات غلط وبا رعایت اصول اخلاقی خواننده را به دریافت خدمات و خرید محصولات خود تشویق کنید. بازار یابی محتوا شامل مدیریت کامل وب سایت به همراه درج خبر ، اطلاعات محصول ، خدمات ، پاسخگویی به سوالات بازدید کننده ها و... می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

بازاریابی محتوا یکی از اجزاء سئو می باشد زیرا شما با بازاریابی محتوایی مناسب باعث جذب کاربران بیشتر و در نتیجه بالا رفتن ترافیک وب سایت خود می شوید و در نتیجه موجب بالا رفتن در نتایج موتور های جستجوگر و ارتقا شما می شود. تولید محتوا بی کیفیت بازار یابی محتوا را به خطر می اندازد ، توجه به کیفیت محتوا اصول بازار یابی محتوا است. تنوع در تولید محتوا در این زمینه امری ضروری است و همیشه در فایل های متنی خود از عکس ، فایل صوتی و ویدئو استفاده کنید تا برای کاربران جذابیت بیشتری داشته باشد.

نتایج مثبت بازاریابی از طریق محتوا: افزایش مشتری و رونق کسب و کار شما ، افزایش نرخ تبدیل ،کاهش نرخ دفع مشتری ، پخش نام برند شما و همچنین افزایش قدرت سئو.




بازاریابی ویدئویی ویروسی چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 11 آبان 1394
بازدید : 252
نویسنده : فرشته شکری

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی (نام دیگر: دهان به دهان) به معنای بازاریابی رایگان است اگر شما یک پست مناسب و تاثیر گذار نوشته اید می توانید آن را در فیسبوک، توئیترو لینکدین قراردهید. اما اگر شما خواهان بهترین نتیجه از بازرایابی ویروسی خود هستید برای شما کاملا رایگان نخواهد بود. اگر یک ویدئو فراهم کرده اید با پرداخت هزینه ای ناچیز  آن را می توانید در یوتیوب ارتقا دهید. پس بهتر است تعریف بالا را بهتر بیان کنیم :

بازاریابی ویروسی یک روش بازاریابی کم هزینه و در عین حال بسیار موثر  برای بازار اینترنتی است. این استراتژی کاربران را به بازگو کردن پیغام بازاریابی شما به دیگران تشویق می کند.

چنین شانسی وجود دارد که شما بدون هیچ هزینه ای برند خود را ویروسی کنید که نیاز به محتوای عالی و تاثیر گذار، تلاش و زمان زیادی احتیاج دارد. همچنین پرداخت هزینه برای قراردادن در سایت های رسانه ای اجتماعی و رسانه های دیگر مشابه ویروسی شدن را تضمین نمی کند اما بطور قطع شانس شما را افزایش می دهد.

بازاریابی ویدئویی ویروسی چیست؟

ترکیب بازارزیابی ویدئویی و بازاریابی ویروسی است  که نتیجه قابل توجهی از ترکیب این دو بدست می آید.

ایجاد یک ویدئو تبلیغاتی که شامل محتوای جالب، آموزنده ویا مفید و اتنشار آن در شبکه های اجتماعی فیسبوک ، گوگل پلاس و...، ارسال به کاربران از طریق ایمیل و  یا برنامه های ارتباطی تلفن های هوشمند مانند وایبر و واتس اپ و غیره ویا کلیه روش های آنلاین و آفلاین! خوب تا اینجت شد بازاریابی ویدئویی آن اقدامی که بازاریابی ویدئویی به ویدئویی ویروسی مبدل می کند این است که ویدئو ی تهیه شده توسط افراد دیگر هم در کانال هل و شبکه های اجتماعی که در بالا ذکر شد به اشتراک گذاشته شود.

با این کار برند مد نظر سر زبان ها می افتد و مانند ویروس انتشار میابد.




تعهد در بازاریابی
نوشته شده در دو شنبه 11 آبان 1394
بازدید : 242
نویسنده : فرشته شکری

تعهد در بازاریابی چیست؟

مدت زمان طولانی که بین انجام کار و کسب موفقیت سپری می شود موجب دلسردی و ناامیدی بازاریابان و تجار می شود و بی شک در این مرحله شما با شکست های کوچکی برخورد می کنید که موجب دلسردیتان می شود و شکست های بزرگتر را به دنبال دارد  اما اگر تلاش کنید و پشتکار لازم را داشته باشید موفقیت دوباره به شما رو خواهد کرد.

وفاداری و تعهد در بازاریابی چریکی

نباید بعد از مدت کمی از بازاریابی و یا برنامه تبلیغات دست بکشید بلکه باید به آن وفادار و متعهد باشید اگر خواهان موفقیت هستید. توصیه ما به کسانی که در حوزه ی بازاریابی فعالیت می کنند تعهدشان را هیچگاه فراموش نکنندو آن را جدی بگیرند چرا که حتی با مقدار اندکی سرمایه بازار خود را مورد آزمون قرار می دهند باید به معنای واقعی عمل کنند.

در هنگام طراحی بازاریابی به خوبی آن را بررسی کرده و دوباره مرور کنید تا تمام مقاصد شما را در بگیرد وقتی آن را به کار میگیرید و وفاداری برایش خرج می کنید شاهد فراز و نشیب هایش و شاهد قدرت گرفتنش خواهید بود و سر انجام به اوج رسیدنش را مشاهده می کنید.  

اگر طرح شما در حال کارکردن است، اگر پول ورودی به حساب شما در حال افزایش است و حساب بانکیتان در حال افزایش یافتن است تنها دلیلش تعهد شما به برنامه ی تبلیغاتی است. در مدت زمانی که برنامه شما به کندی عمل میکرد شکیبا بوده اید هنگامی که برنامه کارایی درستی نداشت صبوری خرج کرده اید و خشم خود را فرو بردید در غیر این صورت برنامتان را یا عوض میکردید  و کاملا شکست می خوردید و یا اینکه  کلا برنامه را حذف می کردید و بدون استفاده می شد.

تنها راه آنکه متوجه شویم آیا برنامه ما مناسب است یا نه مورد سنجش قراردادن آن با هزینه های کم، مشاوره گرفتن از دیگران و استفاده از تجربیاتشان، اعتماد به برنامه ، باید صبورو شکیبا باشید.

بازاریابی با زمان نسبت مستقیم دارد هر چه بیشتر  صبر کنید به نتیجه دلخواه بیشتر نزدیک می شوید برای اینکه شما نتیجه کار را ببینید حداقل باید 3 ماه از شروع برنامه گذشته باشد. هرگز توقع نداشته باشید در60 روز آینده جوابی بگیرید.

نقش زمان در اثر بخشی تبلیغات

برای آنکه شما متوجه شوید از هنگام آغاز تبلیغات چه رخ می دهد برای شما مثالی میزنیم. تصور کنید هر باری که آگهی می دهید به هدف خود نمی رسید:

  • دفعه اول به فرد به آن نگاه میکند  ولی با این حال آن را نمی بیند.
  • دفعه دوم متوجه اش نمی شود.
  • دفعه سوم  متوجه وجودش می شود
  • دفعه چهارم به سختی به خاطر میاورد که همچین چیزی دیده است
  • دفهع پنجم می خوانتش
  • دفعه ششم  بی اعتنایی نشان می دهد
  • دفعه هفتم می گویید "ای بابا بازم این"
  • دفعه هشتم  می گوید "این که هنوز اینجاست"
  • دفعه نهم به اهمیتش فکر میکند
  • دفعه دهم از اطرافیانش دررابطه با آن تحقیق می کند
  • دفعه یازدهم به بیزینس آگهی دهنده فکر میکند که چطور کار می کنتد
  • دفعه دوازدهم  با خود فکر می کند که شاید چیزه خوبی باشد
  • دفعه سیزدهم فکر میکند که با ارزش است
  • دفعه چهاردهم  احساس نیاز به همجین جیزی می کند
  • دفعه پانزدهم بخاطر پول نداشتن آزرده خاطر میشود
  • دفعه شانزدهم به خو میگوید روزی آن را خواهد خرید
  • دفعه هفتدهم مشخصات آن را یادداشت می کند
  • دفعه هجدهم از فقر میرنجد
  • دفعه نوزدهم از حساب خود مطمئن می شود که پول کافی دارد
  • دفعه بیستم آن را میخرد و به اطرافیانش پیشنهاد میکند که آن را بخرند

می توان گفت برای اکثر ما این اتفاق افتاده است. برای مثال وقتی شما میخواهید یک ماشین بخرید جندین بار در مورد آن شنیده اید و یا اطرافیانتان به شما پیشنهاد کرده اند. بار ها شده که از یک تبلیغ تلویزیونی احساس تنفر کرده اید ولی دز آخر آن را تهیه کرده اید بی آنکه خودتان متوجه شوید.

برگرفته شده از کتاب بازاریابی چریکی نوشته شده توسط جی کنراد لوینسون.




تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 4 آبان 1394
بازدید : 241
نویسنده : فرشته شکری

تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟
بسیاری از  مدیران و دیگر افراد تصور می کنند که بازاریابی وتبلیغات هر دو به یک معنا هستند و فرقی با هم ندارند و به علت نداشتن دانش کافی نمی توانند بخوبی از این دو بهره ببرند. اینکه هدف هر دوی آن ها یکسان است (افزایش مشتری و فروش محصولات) شکی نیست اما در عمل این دو بطور کلی باهم متفاوتند.

تبلیغات و یا Advertising  
به اقداماتی که با صرفه هزینه همراه است و توسط شرکت ها و یا ارگان های دیگر به منظور معرفی و نمایش محصولات و بیان عرضه خدمات به مشتریان فعال انجام میگیرد را تبلیغات می گویند.

بازاریابی ویا Marketing    
شما فعالیت هایی برای آموزش و تشویق کاربران به استفاده از محصولات و بهرهمند شدن از خدمات شما و انتخاب شما از میان سایر رقبا انجام می دهید که عبارتند از شناخت مشتریان، پشتیبانی و جلب رضایت مشتری برای سوق دادن استفاده مجدد از محصولات و همکاری دوباره با شما برای  بهرمندی از خدمات ارائه شده که باعث تبدیل شدن کاربران به مشتریان جدید و همچنین حفظ رضایت مشتریان قبلی خواهد شد.

کدامیک مهمتراست؟
حال بخوبی متوجه شدیم که تبلیغات زیر شاخه ای از بازاریابی است و بازاریابی امری لازم برای وجود تبلیغات به حساب میاید و تبلیغات مستقل از آن عمل نمی کند. تبلیغات بخش مشخصی از محصولات و یا خدمات شما را به نمایش می گذارد و این یک تعین سیاست است . برای درک بهتر مثالی برای شما میزنیم :

برای انتخاب و تعیین شیوه تبلیغات در میان انواع مختلف راه های تبلیغاتی اعم از تلویزیون، روزنامه ، مجله هلی محلی و امثال این ها مبحث  بازاریابی مطرح می شود.  برنامه ریزی، زمانبندی و محل قرار گیری بنر های تبلیغاتی  از دیگر وظایف بازاریابی است. تبلیغات پر اهمیت ترین و البته پر هزینه ترین بخش در بازرایابی است.




بازاریابی اس ام اسی (SMS) و یا پیامکی
نوشته شده در دو شنبه 4 آبان 1394
بازدید : 238
نویسنده : فرشته شکری

دنیا فناوری روز به روز گسترده می شود که خود عامل اصلی ایجاد تغییرات در عرصه اطلاعات و ارتباطات است. برای مثال ابزار های و رسانه های تبلیغاتی فراورانی از جمله تلویزیون، رادیو، سایت و .... جهت بازاریابی وجود دارد. از جدید ترین روش های تبلیغاتی که مورد استقبال فراوانی هم قرار گرفته است بازاریابی از طریق sms است.

بازاریابی از طریق پیامک بر خلاف دیگر رسانه های اطلاعاتی که اغلب اجتماعی هستند  شخصی تر و خصوصی تر است. زیرا بسیاری از افراد تلفن همراه خود را در همه جا با خود حمل می کنند ودر ساعات مختلف از آن استفاده می کنند. این روز ها بازاریابی پیامکی  ارزانترین و هدفمندترین شیوه تبلیغات است.

در این شیوه شما اطمینان دارید که مخاطب به طور حتم پیامک شما را مشاهده کرده است. به زبان ساده تر این بازاریابی پیامکی شیوه ای دو سر سود است چرا که با کمترین هزینه، پیام تبلیغاتی خود را به گوش تعداد بسیار زیادی از مخاطبانتان میرسانید! همین ویژگی منحصر به فرد باعث متمایز شدن بازاریابی پیامکی از دیگر روش های تبلیغاتی شده است.


مزایا بازاریابی پیامکی

      • انتقال پیام های تبلیغاتی سریعتر انجام می شود.
      • می توان به تک تک مخاطبان پیام های خاص و متفاوت ارسال کرد
      • هزینه پیام رسانی و هزینه ی پاسخ برای مصرف کنندگان نسبت به روش های دیگر بسیار پایین تر است.
      • دسترسی و راسال پیام به مخاطبان در هر زمان و هر مکانی ممکن است.
      • با توجه به شخصی سازی پیام ها باعث افزایش اعتماد مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل را به دنبال دارد.
      • بیشتر از روش های دیگر در ذهن مخاطبان باقی می ماند.
      • امکان انتشار توسط مخاطبان
      • با ارسال پیام به انبوهی از مخاطبان میتوانید آن ها را تشویق به بازدید از سایت تان کنید.

نکاتی که باید در بازاریابی اینترنتی رعایت شود

     • متن ارسالی باید ساده و گویا باشد
     • حتما در متن ارسالی دلیل قوی برای تماس و یا حضور در فروشگاه تان بیاورید.
     • مشتری را با نامش مورد خطاب قرار دهید.
     • مختصر و تاثیر گذار بنویسید
     • در متن ارسالی منفعتی که به مشتری میرسانید را نشان دهید.
     • برای همه مخاطبان پیامی با متن یکسان ارسال نکنید




بازاریابی در گوگل پلاس
نوشته شده در سه شنبه 28 مهر 1394
بازدید : 232
نویسنده : فرشته شکری

5دلیل اهمیت گوگل پلاس برای بازاریابی اینترنتی

1.نتیجه بهتر در موتورهای  جستجو

Google به طور مدام در حال توسعه و تولید نرم افزار های جدید است که باعث میشود کاربران بیشتری جذب گوگل پلاس برای استفاده از این نرم افزارهای جدید و کسب اطلاعات و اخبار از آن ها شوند.

2. گوگل Authorship

 Authorship این امکانی برای کاربران فراهم می کند افرادی که به آن ها مشاوره ویا اطلاعات را ارائه میدهند را ببینند و باعث بر قراری ارتباط چشمی در دنیای مجازی می شود که در جلب اعتماد کاربران و مشتریان بسیر تاثیر گذار است و این امکان فقط در گوگل پلاس وجود دارد.

3. ارائه اطلاعات

موتور گوگل پلاس به طور مداوم در حال بروز رسانی اطلاعات تازه است. برای آنکه این موتور اطلاعات شما را نیز نمایش دهد باید به طور منظم در رابطه با حوزه فعالیت خود پست آپلود کنید.

4.ورود به سیستم ها با اکانت google +

در سال 2013 گوگل اعلام کرد  توسعه دهندگان وب سایت و موبایل می توانند از امکان ورود و ثبت نام اکانت گوگل پلاس برای تشخیص افراد استفاده کنند. مانند ورود به جیمیل، zagat و یوتیوب و..... کاربران می توانند به راحتی با جیمیل خود وارد این برنامه شوند.

5. Ripples گوگل پلاس

گوگل پلاس این بر این باور است که "مطالب ما ارزش فضای مجازی ما را نشان می دهد". تا زمانی که شما ندانید چه تعدادی از افراد مطالب شما را مطالعه کرده اند به ارزش واقعی مطلب خود پی نخواهید برد. از این رو در سال 2011 گوگل پلاس ویژگی Ripples را ایجاد کرد. این ویژگی برای تجار یکی از عالی ترین مواردی است که می توانند برای توسعه کسب و کارشان از آن بهره ببرند زیرا آمار دقیقی از بازدیدکنندگان را ارائه می دهد.




Network Marketing (بازاریابی شبکه ای)
نوشته شده در سه شنبه 28 مهر 1394
بازدید : 250
نویسنده : فرشته شکری

بازاریابی شبکه ای یکی از روش های فروش است که درآمد خود را از از فروش مستقیم و هم از فروش کالا به وسیله ی  زیر شاخه ها به دست می آورد.

تفاوت بازاریابی شبکه ای با شرکت های هرمی

شرکت های هرمی چیست؟ شرکتی که به اعضای مجموعه اش با عضو کردن افراد جدید کمیسیون می دهد را شرکت هرمی گویند. شرکت های هرمی  محصولی را عرضه نمیکنند و پول مشتریانشان را جمع کرده و کاری مفیدی با آن سرمایه جمع شده انجام داده نمی شود و چون در ازای جذب افراد هزینه می کنند و بطور قطع هرم از هم میپاشد و در این فرو پاشی به غیر از آن کسانی که در راس هرم هستند  همگی مال خود را می بازند از این رو در اکثر کشور های دنیا از جمله ایران تجارتی غیر قانونی به حساب می آید

دو ویژگی شرکت های هرمی

1. انبار کردن کالا: این شرکت مشتریان را مجبور می کند که کالا های زیادی را با قیمت گرانتر خریداری نمایند حتی در صورتی که توانند کالایی به دست مشتری برسانند که این باعث سود فراوانی برای افراد راس هرم میشود در حالی که خدمت و محصولی ارائه نکردند و در انبار های خود را پر نگهداشته اند.

 2. عدم خرده فروشی: کیفیت پایین و هزینه بالا باعث می شود محصولات شرکت های هرمی فقط بین اعضا ونه در بین مردم عادی توزیع شود.

اشباع چیست؟

هنگامی که نقشه یک شرکت چه هرمی چه شبکه ای فرا گیر شود به طوری که در یک جامعه بازاریابان مستقل نتوانند مشتری بیابند اشباع رخ داده است که 90% فعالان انتهای مجموعه ضرر می کنند.

عوامل تاثیر گذار بر اشباع:

  • نقشه کسب درآمد
  • سرعت توسعه زیر شاخه ها
  • نرخ محصولات
  • نوع و کیفیت کالا
  • سرعت افزایش جمعیت

نکاتی که قبل از ورود به بازاریابی شبکه ای به آن باید دقت کنید:

  • تحقیق در رابطه با سابقه کاری شرکت
  • تحقیق در مورد محصولات عرضه کننده
  • جستجو در رابطه با نقشه و موفقیت کاری
  • بر قراری ارتباط با افرادی که در راس شبکه قرار دارند
  • مشاوره با یک وکیل که خارج از بازاریابی شبکه باشد
  • مدتی صبر کنید و قبل از بستن قرار داد فکر کنید



اینستاگرام و بازاریابی اینترنتی
نوشته شده در پنج شنبه 23 مهر 1394
بازدید : 240
نویسنده : فرشته شکری

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو است و به افراد اجازه می دهد تصاویر و ویدئوهای در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر و ... منتشر کنند. این آپلیکیشن در سال 2012 توسط فیسبوک خریداری شد. رشد و توسعه اش 20% بیشتر از خود شرکت فیسبوک بوده است که اگر به همین صورت به رشد خود ادامه دهد از فیسبوک پیشی خواهد گرفت.

استفاده از اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی

یکی از کارایی های این اپلیکیشن اشتراک گذاری حائز اهمیت است  قابلیت خرید کردن آنلاین است در صورتی که این برنامه اصلا برای تجارت الکترونیک طراحی و ساخته نشده بود. سالانه هزینه های زیادی برای تبلیغات کالا و محصولات در شبکه جهانی اینترنت صرف می شود اما مرور عکس هایی که توسط فروشندگان و عرضه کننده خدمات در این نرم افزار  آپلود می شود گیرایی دیگری دارند.

AdministratorfilesUploadFilemarketing_with_instagram.png

تبلیغات در این شبکه اجتماعی بسیار هوشمندانه بوده است چرا که این برنامه بر روی گوشی های همراه نصب می شود و اغلب افراد 99% موارد گوشی های خود را هر جا که میروند با خود به همراه دارند و در زور چندین بار به آن سر میزنند و برنامه اینستاگرام موجود در تلفن همراهشان مانند یک فروشگاه اینترنتی جیبی عمل می کند که در هر لحظه از شبانه روز می توانند نیاز های خود را رفع کنند. چرا که مانند یک فروشگاه مدرن عمل کرده  و افراد در اوقات فراغت و یا در زمان احساس نیاز به گشت و گذار دراین شبکه می پردازند.

مثلا فروشگاه یا بوتیک کیف و کفش از ست های موجود در انبار خود همراه با قیمت و رنگ و سایز بندی در اینستاگرام آپلود می کنند و یا یک هنرمند گرافیست عکس تابلوهای خود را همراه با نرخ و ابعادش در این شبکه بار گذاری می کنند و بدون انکه هزینه ای برای کرایه گالری برای نمایش آثار خود پرداخت کند کالا ها ی خود را به مخاطبانش نمایش داده است. حتی جراحان زیبایی نیز از این  شبکه بهره می برند و نمونه کار های خود را بارگذاری می کنند. پس تقریبا برای هر بیزینس و تجارتی قابل استفاده می باشد.  

از سوی دیگر از این شبکه میتوان افراد را تشویق به بازدید از سایت کرد و فروش را افزایش داد و  از آنجایی که بازدید از سایت هر چه بیشتر باشد تاثیر مثبتی بر روی سئو  سایت می گذارد و آدرس سایت جایگاه بالاتری دردر صفحه نتایج گوگل پیدا خواهد کرد.




تعداد صفحات : 27