تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟
نوشته شده در شنبه 7 شهريور 1394
بازدید : 302
نویسنده : فرشته شکری

خوب می دانیم که در طراحی سایت پارامتر لینک چه تاثیری بر سئو سایت دارد و همچنین خوب می دانیم که در این سال ها گوگل بسار تلاش می کند که در میان وب سایت ها یک رقابت سالم و عادلانه ایجاد کند حال بر اساس این مقدمه به بررسی تفاوت لینک طبیعی و غیر طبیعی میپردازیم و نتیجه را نیز بررسی می کنیم.

هنگامی که شما به طور دائم و مکرر در سایت خود مطالب ارزشمند و گیرا تولید می کنید و محتویات سایت خود را بالا می برید باعث جذب کاربران بیشتری به سمت سایت شما می شود. آن هایی که به مطالب شما علاقمند شدند دنباله آن را میگیرند و پیگیری می کنند و اگر آن را برای دیگران نیز مفید ببیند شروع به معرفی سایت شما به دیگران میکنند، برخی مطالب شما را در شبکه های اجتماعی، سایت ها و وبلاگ ها به اشتراک می گذارند و آن را منتشر می کنند. به آن دسته از لینک هایی که این چنین ساخته می شوند را لینک طبیعی می گویند.

به آن دسته از لینک هایی که وبمستران برای بهبود بخشیدن به وضعیت ورودی سایت خود در گوگل ایجاد می کنند غیر طببیعی می گویند. مانند لینک های خریداری شده و تبادل لینک.

از آن جایی که الگوریتم پنگوئن به شدت در حال شناسایی این لینک های غیر طبیعی و مصنوعی هستند. الگوریتم پنگوئن این سایت ها را متقلب شمرده و آن ها را جریمه و اسپم می کند.

AdministratorfilesUploadFilemadagascar-penguins-1.jpg

پس اگر می خواهید ورودی سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید به جای آن که لینک ایجاد کنید سعی به ایجاد مخاطب کنید. برای ایجاد کردن مخاطب، مطالب سایت را با محوریت کاربر بنویسید تا از این طریق لینک طبیعی به دست آورید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: