سئو در وب سایت های واکنش گرا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سئو در وب سایت های واکنش گرا
نوشته شده در چهار شنبه 18 شهريور 1394
بازدید : 264
نویسنده : فرشته شکری

AdministratorfilesUploadFileسئو در وب سایت های واکنش گرا.jpg

هنگامی که گوگل در ژوئن سال  ۲۰۱۲الویت خود را برای سایت های واکنش گرا اعلام کرد بلافاصله جریان های طراحی این سایتها آغاز شد ، این  سایت های می توانند هم سئو خوبی داشته باشند و همچنین بسیار کاربرپسند باشند.

طراحی سایت واکنش گرا به این معناست که وب سایت شما نسبت به تغییر اندازه صفحه نمایش تغییراتی نشان دهد که باعث نمایش بهتر در آن صفحه شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

گوگل سایت های واکنش گرا را دوست دارد زیرا کاربرانی که به این سایت ها می روند هم خوشنودترند و هم مدت زمان بیشتری را در آنها سپری می کنند. اگر کاربران شما رضایت بیشتری از شما داشته باشند گوگل هم شما را به بالاترین نتایج جستجو می برد.

با توجه به استفاده بیشتر کاربران از موبایل و تبلت ساخت سایت های واکنش گرا موجب خوشنودی بیشتر آنها می شود.

یکی از خصوصیات وب سایت های واکنش گرا سرعت بالا آنها است که این فاکتور بسیار مهمی در سئو و رنکینگ سایت شما می باشد.

یکی از موضوعات مهم در سئو قرار ندادن مطالب تکراری در وب سایت است که در وب سایت های واکنش گرا نیز به همین صورت است. این نکته را باید بدانیم واکنش گرا بودن سایت باعث نمی شود که مطالب تکراری در تبلت یا تلفن همرا نمایش داده نشود.

یک موضوع مهم دیگر این است که بالا بردن و سئو در یک وب سایت آسان تر از دو وب سایت است پس شما با طراحی وب سایت واکنش گرا دیگر نیاز به سایتهای جداگانه برای تلفن همراه و کامپیوتر ندارید در نتیجه بر روی یک سایت سئو خود را اعمال می کنید و مدیریت آن نیز آسان تر است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: