فاکتور های نوین در مدیریت محتوا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فاکتور های نوین در مدیریت محتوا
نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 244
نویسنده : فرشته شکری

با رشد روز افزون وب سایت ها و همچنین ابزاری که کاربران از طریق آنها وارد وب سایت ها می شوند موجب شده برخی از عوامل در مدیریت محتوا اهمیت بیشتری پیدا کنند . در گذشته تنها کیفیت محتوا حائز اهمیت بود ولی امروزه محتوا سازگار با گجت های مختلف بسیار مهم است، در این مقاله فاکتور های نوین در مدیریت محتوا که روز به روز به اهمیت آنها اضافه می شود را توضیح می دهیم.

فاکتور های نوین در مدیریت محتوا

1. ساخت محتوا متناسب با تلفن همراه

امروزه بسیاری از کاربران برای ورود به وب سایت ها از تلفن همراه و تبلت ها استفاده می کنند پس ساخت محتوایی که به درستی و زیبایی در این گجت ها نمایش داده شود بسیار مهم است. امروزه بیشتر طراحان وب سایت شروع به طراحی سایت واکنش گرا کرده اند، وب سایت واکنش گرا وب سایت هایی هستند که خود را با تغییرات اندازه صفحه نمایش گر هماهنگ می کنند و موجب می شود که محتوا وب سایت شما در صفحه نمایش های مختلف زیبا نمایش داده شود

2. محتوا عام

سعی کنید برای یک تعداد افراد خاص و یا به سلیقه خود محتوا را مدیریت نکنید همیشه سعی کنید خود را به جای کاربران مختلف قرار دهید و محتوا خود را به شکلی مدیریت کنید که تعداد بیشتری از کاربران را راضی نگه دارید.

3. استفاده از ویدئو

استفاده از ویدئو در محتوا یکی از راه های موثر برای جذب کاربران به وب سایت خود می باشد و همچنین کاربر با دیدن ویدئو زمان بیشتری را در وب سایت شما می ماند. در استفاده از ویدئو به چند نکته باید توجه کرد : اول حجم ویدئو که نباید خیلی زیاد شود که کاربران برای دیدن آن با مشکل مواجه شده و آن را نیمه کاره رها کنند. دوم استفاده از ویدئو مرتبط با فعالیت خود چون کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند به طرف فعالیت شما جذب شده اند و دیدن ویدئو با موضوع دیگر برای آنها جذابیت ندارد.

4. محتوا دقیق

در ویرایش محتوا خود با فکر و تجربه عمل کنید، تمام بخش های وب سایت خود را متناسب با هم مدیریت کنید، مطالب هر بخش را متناسب با فعالیت خود قرار دهید.

در بازاریابی اینترنتی و سئو امروزه محتوا مهمترین عامل است زیرا محتوا کاربران را به طرف سایت شما جذب می کند. با تغییرات الگوهای محتوا اگر می خواهید در بازار امروز موفق باشید باید به صورت مکرر مدیریت محتوا خود را بروز نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: